Schema  2022

  • För eventuella ändringar, inställda pass, på grund av helgdagar och annat, se nedan och behöver vi ställa in ett pass med kort varsel på grund av sjukdom så meddelas det under fliken ÅK-nytt
  • Det går bra att starta när som helst under perioden. Vill ni vara med så dyk upp på ett av passen nedan.
  • Köldgräns är -17 grader. Är det -17 eller kallare så kör vi inga pass. Vi tar beslut en timme före passet. Visar termometern på skidstadion  -17 eller kallare grader så blir passet inställt.
  • ÅK- aktiviteter sker på egen risk. Eventuelle skador och trauman kompenseras inte. All activities take place at your own risk. Any injuries or trauma are not compensat

Sommarschema 2022  (Obs ändringar kan förekomma)

Vecka 31

Måndag 1/8 kl 18.00-18.55
Stavtabata och cirkelträning.  Ett intervallpass där vi fokuserar på att få puls första 30 min, sedan kör vi stryka och puls.  Medtag stavar och liggunderlag. Samling längst nere i ormbergsbacken.

Vecka 32

Måndag 8/8 18.30-19.25
Stavtabata, cross och yoga. Intervallpass där vi får mycket puls men även styrketräning för hela kroppen. Medtag stavar och liggunderlag. Samling längst nere i slalombacken.

Vecka 33

Måndag 15/8 18.30-19.25
Stavtabata/core . Vi kör tabata intervaller och avslutar med core. Medtag stavar och liggunderlag. Samling längst ner i slalombacken.
Lördag 20/8 kl 09.15-10.10
Åk-mix. Medtag liggunderlag. Samling längst ner i slalombacke.

Vecka 34

Måndag 22/8 kl18.30-19.25
Stavtabata, cross och yoga. Intervallpass där vi får mycket puls men även styrketräning för hela kroppen. Medtag stavar och liggunderlag. Samling längst nere i slalombacken.
Obs fler pass kan läggas in så håll lite koll på vår hemsida.
 Vi kör pass enligt schema men det kan bli en del anpassningar efter underlag och förutsättningar. Så det kanske inte alltid stämmer överens med det som står på schemat.